Wat ga ik doen in Costa Rica en Panama? - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Yvet - WaarBenJij.nu Wat ga ik doen in Costa Rica en Panama? - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Yvet - WaarBenJij.nu

Wat ga ik doen in Costa Rica en Panama?

Door: Yvet

Blijf op de hoogte en volg Yvet

12 Februari 2011 | Nederland, Sassenheim

Ik heb mij de afgelopen dagen verdiept in het land en reis die ik ga maken.
Ik weet nu al dat ik een hoop mooie dingen ga zien.

De eerste dagen reizen we door Costa Rica waar we verschillende nationale parken gaan bezoeken met wandelingen naar vulkanen, kratermeren, door de jungle en lang het strand. In de jungle is er ook een tour met hangbruggen en met touwen als Tarzan door de jungle kan vliegen.

Tijdens de reis zijn er ook mogelijkheden tot raften, fietsen boottochtjes en paardrijden. Dit is niet allemaal verplicht.

Als we richting het plaatsje Tortuguero rijden zullen we over moeten stappen op een bootje omdat het per bus niet bereikbaar is. Tijdens deze 2 uur durende tocht moeten we niet raar opkijken door de vele vogels die we kunnen zien, maar ook apen, schildpadden en kaaimannen.

3 dagen zullen wij ook het buurland Panama bezoeken. We slapen op een eiland.

Tussen door en aan het einde van de reis is er ook nog de mogelijkheid om van het witte strand en de azuur blauwe zee te kunnen genieten. Snorkel mee!

Dit moet wel een hele mooie reis worden!

------------------------------------

Via de organisatie krijg ik veel informatie over visum aanvragen, inentingen maar ook over bagage. Nu is het bekend dat je in een vliegtuig vaak 20kg mgg meenemen, maar nu is het zo dat we op de boot maar max. 15kg mogen mee nemen. Dat wordt echt selectief zijn bij het uitzoeken van mijn bagage ;) En ontkom er dus niet aan om onderweg te moeten wassen.

  • 12 Februari 2011 - 16:37

    Marlies:

    Dat wordt de komende tijd veel discovery channel kijken hoe je kan overleven in de wildernis ;)

  • 08 Maart 2011 - 05:46

    Ellen:

    Je bent net de deur uit. Alles in je tas gedaan en richting Schiphol. Ik hoop dat je veel moois gaat zien en van gaat genieten. Je hebt het uiteindelijk verdiend. Kus Johan en Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sassenheim

Yvet

Actief sinds 19 Feb. 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 25286

Voorgaande reizen:

26 Juli 2019 - 15 Augustus 2019

Afrika

09 Juli 2017 - 07 Augustus 2017

Canada

25 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

IJsland

17 Oktober 2015 - 24 Oktober 2015

Egypte

05 Augustus 2013 - 16 Augustus 2013

Curacao

20 Oktober 2012 - 28 September 2012

Egypte (duikvakantie)

15 November 2011 - 22 November 2011

Egypte (duikvakantie)

02 Juli 2011 - 23 Juli 2011

Portugal

08 Maart 2011 - 30 Maart 2011

Costa Rica/ Panama

04 Juli 2010 - 24 Juli 2010

Noordkaap

13 Maart 2010 - 22 Maart 2010

Suriname

Landen bezocht: