Dag 14 - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Yvet - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Yvet - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Yvet

Blijf op de hoogte en volg Yvet

21 Maart 2011 | Costa Rica, Cahuita

Hola

Dag 14

Vandaag heb ik er een echte reisdag op zitten.

Vanmorgen ben ik om 7 uur opgestaan, gedouched aan gekleed en begonnen met mijn tas weer in te pakken. Half 9 zijn we aangeschoven voor het ontbijt. Standaard kan je hier rijst met bonen eten, maar daar begin ik niet aan. Gelukkig kan je overal geroosterde boterhammetjes eten, met jam, ham en kaas. En vanmorgen zelfs met ei.

Na het onbijt nog de laatste dingen ingepakt en met mijn bagage naar de bot gelopen. Hier kunnen geen auto´s komen dus ook de bus niet.
Op de heenweg lag mijn tas boven op en was bang dat hij er af zou vallen, vandaag heb ik mijn eigen tas op de boot gelegd en lag hij vrij onderaan. Kon ik rustig genieten van de 1uur durende tocht. Elke keer als je er vaart blijf je kijken naar kaaimannen.

Na de boot zijn we overgestapt op de bus. Er was iemand die ons hielp om alle tassen er boven op te krijgen.

vanuit Tortuguero zijn we naar Cahuita gereden.

Rond half 5 kwamen we hier aan. We zitten in hutjes op 50 meter van het strand. Het water is hier ook niet zo mooi blauw, en het is hier ook nog bewolkt, maar het ziet er iets vriendelijker uit dan in Tortuguero.

Als het weer mee zit en het gaat vanaf nu niet meer regenen, ga ik morgen met een groepje snorkelen. Wanneer het gaat regenen is het zicht te slecht en gaat het niet door. Dan ga ik eerst wandelen in het Nationale Park hier en dan krijg ik in de middag (hoop ik, wordt nog geregeld) golfsurf les.

Nu is het bijna tijd om te eten. Ik heb iets besteld wat volgens de chaffeur heel lekker is, dus ik laat me verrassen. Het is iets met kip, klaar gemaakt op caribische wijze of zo.

Mam, tot nu ongeveer 1000 foto´s gemaakt. Veel apen en kaaimannen.
Het eerste geheugenkaartje is al vol. Verder heb ik ook veel foto´s die gemaakt zijn door de organisatie, en filmpjes van spectaculaire dingen die ik gedaan heb.

Ik ga me klaar maken voor het eten!

Zeg maar tegen Speedy dat ik alles goed maak wanneer ik weer thuis ben.

ADIOS!!

  • 22 Maart 2011 - 11:00

    Ellen:

    ik heb een vrije dag en heb alles weer eens doorgelezen. Je hebt al zoveel gedaan zodat je sommige dingen al gaat vergeten.
    Ik hoop dat het weer wat beter wordt, zodat je kan gaan snorkelen.Je zal je niet vervelen denk ik. Trouwens golfsurf les lijkt mij ook te gek. We lezen de volgende keer wel wat het geworden is.
    Ps ik hoop dat de kip gesmaakt heeft, zodat je het thuis ook kan maken.
    Heel veel plezier en een dikke kus Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Cahuita

Yvet

Actief sinds 19 Feb. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 25278

Voorgaande reizen:

26 Juli 2019 - 15 Augustus 2019

Afrika

09 Juli 2017 - 07 Augustus 2017

Canada

25 Juli 2016 - 05 Augustus 2016

IJsland

17 Oktober 2015 - 24 Oktober 2015

Egypte

05 Augustus 2013 - 16 Augustus 2013

Curacao

20 Oktober 2012 - 28 September 2012

Egypte (duikvakantie)

15 November 2011 - 22 November 2011

Egypte (duikvakantie)

02 Juli 2011 - 23 Juli 2011

Portugal

08 Maart 2011 - 30 Maart 2011

Costa Rica/ Panama

04 Juli 2010 - 24 Juli 2010

Noordkaap

13 Maart 2010 - 22 Maart 2010

Suriname

Landen bezocht: