Een welverdiende vakantie - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Yvet - WaarBenJij.nu Een welverdiende vakantie - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Yvet - WaarBenJij.nu

Een welverdiende vakantie

Door: Yvet

Blijf op de hoogte en volg Yvet

03 Februari 2011 | Nederland, Sassenheim

Eindelijk klaar met school. 4,5 jaar heb ik er hard voor moeten werken. Daarom is het nu tijd voor een welverdiende vakantie.

Ik wilde graag naar Australië, maar aangezien de problemen op dit moment durf ik dat niet aan. Duiken in Egypte kan ik op dit moment beter ook niet doen en richting Afrika kon ik nog niet een reis vinden wat ik voor ogen had. Toen kwam ik een reis tegen naar Costa Rica en Panama die mij heel erg aansprak. Ik heb mijn verdiept in deze reis en het land en uiteindelijk het besluit genomen om hier naar toe te gaan!

Over precies een maand zal ik mijn diploma in ontvangst nemen. 5 dagen later zal ik vertrekken. in 23 dagen zal ik kennis maken met Costa Rica en Panama door mee te gaan met een georganiseerde rondreis. Costa Rica is niet het land van de culturele uitstapje naar kerken en musea, maar meer een land van natuur, flora en fauna. Precies wat ik wil. Vandaag heb ik een boek aangeschaft waarmee ik mij kan verdiepen in deze reis.

De komende maand heb ik alle tijd om mij voor te bereiden op deze reis. en dat maakt de voorpret op de reis erg leuk!

De tijd dat ik in Costa Rica en Panama ben zal ik proberen hier een logboek/dagboek bij te houden. Aangezien ik op plaatsen kom die alleen per boot bereikbaar zijn verwacht ik ook dat ik niet overal internet heb en het alle dagen bij kan houden. Daarom neem ik ouderwets een schrift en pen mee zodat ik altijd na terugkomst alles kan vertellen.

Groetjes Yvet

• 03 Februari 2011 - 17:56

Lisette:

Yvet! Super!! Stiekem een beetje jaloers! Ga je voor zover het kan volgen hoor! Goetjes lisette