Veilig aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Yvet - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Yvet - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Yvet

Blijf op de hoogte en volg Yvet

13 Maart 2010 | Suriname, Paramaribo

Vanmorgen vroeg ging om 5 uur (Nederlandse tijd) de wekker. En om 6 uur stonden we klaar om weg te gaan. We hadden van tevoren al ingechecked dus hoefde we alleen onze bagage nog in te leveren. Om 7.17 moesten we al bij de gate zijn dus veel tijd om winkeltjes te bekijken was er niet. Netjes optijd bij de gate. Toe we echt aanboord mochten stond er een hele rij. We dachten we wachten wel even tot dat het wat rustiger zou worden, maar de rij werd alleen maar langer, dus zijn we er ook maar tussen gaan staan. om 8.10 gingen we aan boord, maar voordat we eindelijk de lucht in gingen was het al weer een uur later. (2 mensen vermist).
Een vliegreis van 9 uur. Ik heb wat films zitten kijken, muziek geluisterd en wat spelletjes gespeeld (die waren saai :P ) De reis was lang, maar ik had niet het gevoel dat het 9 uur was. om 14.35 Surinamse tijd lande de Annie Romein netjes haar wielen aan de grond. De reis was netjes verlopen. Een beetje turbelentie die mij wat misselijk maakte. Toen we op de luchthaven naar buiten kwamen ston daar een man met een boord met onze namen er groot op :P
Met eeen klein busje zijn we in 1,5 naar het hotel gereden. rond 4 uur kwamen we hier aan. Mooi hotel, netjes. In het hotel een beetje geinstaleerd, welkoms rankje gedronken, internet geinstaleerd, gedouched en daarna even snel uit eten. Het was dan pas 7 uur 's avonds (surinaamse tijd: maar voor ons was het al 11 uur 's avonds. En we waren het dan best wel zat. Nu zijn we terug van het eten en duiken we lekker ons bedje in. Het is nu dan wel half 9, maar slapen dat gaat wel lukken als je gevoel zegt dat het half 1 is ;)

Morgen hebben we afgesproken met de Myrthe, Susan en Lisette, die hier stage lopen. We gaan met de fiets naar Peperpot een oude koffie en cacoubonen plantage (heb ik van mijn buurman begrepen)

Nu duik ik lekker me bed in en morgen horen jullie hoe de peperpot was.

• 14 Maart 2010 - 08:49

Johan:

Je verslag gelezen en dat is leuk op deze manier. Gister een beetje in de tuin bezich geweest en een hoop groen uit de vijver gehaald. verder is het een beetje stil en rustig in je eentje. Nog wel een beetje voetbal gekeken AZ won met 6-2 van roda, leuke pot. groetjes en maak er een leuke dag van. Gr Johan

• 14 Maart 2010 - 14:10

Big Brother:

goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.

niet te veel plezier terwijl wij hier aan het werk zijn met 5 graden.

adios marcel

• 14 Maart 2010 - 16:30

Ilse:

hey yf!

Klinkt alsof je het al prima naar je zin hebt!
    geniet er maar lekker van :)

Kus!

• 15 Maart 2010 - 05:54

Johan:

Het gaat goed hoor ik, maar ik ben wel benieuwd naar die pet. mischien een foto? Gr. johan.