Aankomst - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yvet - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Yvet - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Yvet Rozier

Blijf op de hoogte en volg Yvet

06 Augustus 2013 | Curaçao, Willemstad

Zo de eerste dag in Curacao zit erop!

Vanmorgen vroeg vertrokken. Half 4 ging de wekker en half 5 zou de taxi komen. Met de nadruk op 'zou'. Hij kwam namelijk niet. Tien voor 5 maar even gebeld. Het stond niet in de agenda. Fijn, maar goed dat we gebeld hebben. Dit zorgde voor de nodig spanning.

Rond kwart over 5 kwamen we aan, hebben we ingecheckt, kopje koffie/thee gedronken en langs de winkeltjes gelopen.

Kwart over 7 mochten we aan boord. Dit ging best wel snel. Al moest bij mij het alarm af gaan, werd ik gefouillerd en moest ik ten slotte ook nog mijn schoenen uit. Zie ik er zo verdacht uit?

De vlucht verliep wel goed. Het was 10uur vliegen. De eerste helft duurde lang, was ik moe en misselijk. De tweede helft leek veel sneller gaan.

' s Middags half 1 plaatselijke tijd kwamen we aan. Na een uurtje stonden we buiten. Met een busje werden we bij het hotel (appartement) afgezet.

We hadden voor vertrek foto's gezien. Vaak ziet dat er veel mooier uit dan in het echt. Dit keer klopte het echt.
Een mooi zit gedeelte met grote tv, airco cd speler. Een keuken met kookeiland mega koelkast vriezer met ijsklontje. 2 mooie kamers met beide een eigen badkamer.

Morgen doen we rustig aan, beetje zwemmen,snorkeken en boodschapjes doen.

Volgens mij gaat deze vakantie wel goed komen!